Subject: Vastus puuduste kõrvaldamiseks
From: "Ingrid Jaggo" <[email-masked]>
To: "info.aki"
Cc: "RTK Dokumendihaldus HTM" <[email-masked]>, "Mirjam Reinthal"
Date: Fri, 28 Mar 2025 08:34:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saatsite 26.03.2025 kirja nr 2.2.-1/25/11-2 puuduste kõrvaldamiseks
Haridus- ja Teadusministeerium taotlusele uuringus „Täiskasvanute
osalemine kutsehariduse tasemeõppes ning elukestvas õppes“ isikuandmete
töötlemiseks andmesubjekti nõusolekuta.

Saadan üle vaatamiseks täiendatud taotluse. Muudatused (lisatud tekst) on
märgitud kollasega.

Head soovidega,

Ingrid Jaggo

nõunik

kutsehariduse ja oskuste poliitika osakond

Haridus- ja Teadusministeerium

tel. 5296048

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]